piątek, 9 stycznia 2009

XX Coraz bliżej święta



Notka jest jakas taka beznadziejna, ale gdybym ja dopieszczala, wtedy pewnie calkiem bym ja skasowala;p pozdrawiam

Ehhh ten Sever…Zawsze musi powiedzieć coś takiego! Żeby tylko zepsuć humor Harremu na następne sto tysięcy lat. Hermiona spojrzała wymownie na swojego ukochanego a on uśmiechnął się pięknie aczkolwiek złośliwie i dał jej znak , że może pobiec za Harrym i nie będzie miał nic przeciwko temu. W końcu to Snape był na wygranej pozycji.Hermiona nie musiała się długo zastanawiać co ma robić.
-Harry! Zaczekaj na mnie!
A Harry biegł tak szybko, że nawet nie słyszał wołania przyjaciółki, słyszał wciąż tylko słowa Snapea. Chciał jak najszybciej dosiąść swojej miotły i poszybować gdzieś wysoko i daleko, ponad śnieżne chmury. Kiedy wymyślał najgorsze tortury, którymi potraktuje Snapea jak tylko ukończy siedemnaście lat, Hermiona wreszcie go dogoniła.
-Harry , tak mi przykro z powodu tego co się stało, ale proszę cię, nie miej Mi tego za złe. Ja też o wielu rzeczach dowiaduję się dopiero teraz, pewnie do końca życia nie rozgryzę Severusa. Harry , no spójrz chociaż na mnie.
- Ty może i nie rozgryziesz swojego kochasia, ale jego pan już to zrobił, chodzi mi o ciebie. Jesteś tak głupią gęsią, że nawet nie zauważyłaś kiedy wpadłaś w pułapkę. Tak, tak, ja myślę, że już niedługo poznasz go osobiście i będziesz mu się w pas kłaniać. Sylwester to spędzacie u Voldemorta rozumiem, prawda?
- Nie e e, to znaczy, ja jeszcze nie wiem… no… - zająknęła się nerwowo Hermiona
-Ale niedługo się dowiesz. Wszyscy Śmierciożercy, zawsze, spędzają sylwestra ze swoim panciem, uroczo co? A może marzysz aby z nim zatańczyć? Jego skóra jest tak biała jak i tego twojego gacha. W ogóle to wesołych i szczęśliwego. Żegnam.
-Ale ja nie wiedziałam nic, że…
-Głupia suka – Harry odwrócił się i poszedł już normalnym krokiem po swoją miotłę
-Jesteś niesprawiedliwy! Nienawidzę cie!
Hermionę, nie wiedziecz czemu, bardzo zabolały słowa przyjaciela. Były wypowiedziane tak serio, nie żartem, nie pół żartem, pół serio, tylko po prostu śmiertelnie poważnie, z rozmysłem, tak jakby Harry naprawdę tak o niej myślał. Według niego była po prostu głupią zabaweczką.
*****
-Sev, weż mi powiedz jedną rzecz – zagadnęła Hermiona w dość bojowym nastroju
-Mhhhmmmm? – „odpowiedział” Severus
- Co my właściwie robimy w Sylwestra? Idziemy na wspaniałe party u Czarnego Pana? O północy będziemy wrzeszczeć ‘’Morsmorde’’ jak opętani i robić sobie fajerwerki w jedynym słusznym kolorze?
-Skarbie, na pewno nie idziemy na imprezę u niego, o to nie musisz się martwić. I to nie znaczy, ze wypadłem z łask. Najprawdopodobniej będziemy na przyjęciu w Malfloy Mannor. Nie będzie tam dużo ludzi. Czarny Pan ma co do ciebie pewne plany, ale nic się nie martw , wiesz , że nie dam ci zrobić krzywdy. Wszystko trzymam pod kontrolą, ale o tym porozmawiamy pożniej, dobrze? Teraz chciałbym wiedzieć, jak będziemy się widzieć w święta?- na samo słowo Severus wzdrygnął się z nieudawanym obrzydzeniem.
-kochanie! Jutro idziemy do Zakazanego Lasu po najpiękniejsze drzewko świata! Potem wyczarujemy takie ozdoby choinkowe jakich jeszcze nikt nigdy nie miał! Ja przygotuję przepyszną, to znaczy postaram się, kolację wigilijną, udekorujemy twoje lochy jemiołą i łańcuchami, po całym domu popełzną różnokolorowe lampki choinkowe! Ohhh! Jak ja się strasznie cieszę na te pierwsze święta z tobą!
Severusa trochę zatkało, trochę wmurowało i całkiem zbiło z tropu to co mówiła właśnie jego piękna rozemocjonowana.
- Ale Hermi, mowiłaś już rodzicom? Wiesz na co się porywasz? Wiesz jak bardzo nie cierpie świąt i wszelkiej krzątaniny z tym związanej? Tych zakupów, prezentów, zapachów? Oczywiście, że się cieszę, po prostu boję się, że tobie może się to nie spodobać kochana ty moja
*****

27 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zatkało mnie. Trochę krótkie, a ze strony Harrego padły ostre słowa. Lukrowałaś mocno? Rozumiem, sesja. Mam nadzieję,że kolejny rozdział będzie o niebo lepszy{po sesji}. Pozdrawiam i życzę dużo weny. {Przepraszam za szczerość, ale taki Sev nie całkiem mi odpowiada.}

Anonimowy pisze...

Napisalam to jednym tchem, nawet nie poprawialam, wiem ze ta notka dobra nie jest.Chcialam poprostu zeby cos ruszyło na blogu, bo jakbym zaczelam przeinaczac to i ta notka gdzies by mi zaginela.Mialam juz wczesniej duzo napisane ale ktos mi chyba pomylkowo skasował;]

Unknown pisze...

Troszkę się zawiodłam bo rozdział trochę krótki, lecz rozumiem dla czego. Jakościowo notka jest spoko choć ten pomysł z sylwestrem u Malfoy'a nie bardzo mi się podoba, lecz to twoja sprawa. Mam nadzieję że gdy znajdziesz troszkę czasu pojawi się wspaniała notka :)

Anonimowy pisze...

pisz szybciej następną notkę bo już nie mogę się doczekać !!!
tak mnie to wciągnęło że szok... xD
ja tyle razy zabierałam się aby zacząć pisać opowiadanie na blogu ale za każdym razem mi nie wychodziło ^^
podziwiam cię xD

Anonimowy pisze...

Notka niezbyt,tak jak mówiłaś.a i tak Harry był podły.
Mam nadzieje,że Sesja idzie ci bardzo dobrze :-) a po niej pojawi się ciekawa notka :-)
pozdro

Anonimowy pisze...

Hej... Trafiłam tu przypadkiem i pochłonęłam wszystkie notki... Masz talent... To widać na kilometr, więc błagam napisz coć w końcu... Czekam z niecierpliwością, aż coś naskrobiesz....
Pozdrawiam

P.S.: Jak będziesz miała czas i ochotę, to wpadnij do mnie... o-p-o-w-i-a-d-a-n-i-a.log.onet.pl

Anonimowy pisze...

Możesz mnie powiadamiać na gg o nowych notkach? 9629522



PS: usunęłam starego bloga hermiona-and-severus-love.blog.onet.pl

i założyłam nowego:

cierpliwa-piekna-i-wzajemna-milosc.blog.onet.pl

zapraszam :) pozdrawiam :) i WENY! :)

Anonimowy pisze...

JAK Harry mógł tak powiedzieć do Hermiony???!!! Do swojej PRZYJACIÓŁKI!!! Przecież jej obiecał że mimo wszystko będzie przy niej..jak mógł..?
Zawiodłam się na Harrym... Chociaż na Severusie też. Pytacie "Czemu?" odpowiedź jest prosta i jasna jak błysk Avady : Bo na sylwestra Hermionę bierze do Malfoya, do osoby która chciała ją zgwałcić!!!Coś tu nie gra. Mam nadzieję że kilka rzeczy się wyjaśni w następnym odcinku.

Anonimowy pisze...

hejka... dodałam twojego bloga na
http://wszystkie-o-hp.blog.onet.pl/
jak nie chesz moge usunąć... tylko napisz:D

FemmeFatale pisze...

Nie wiem kiedy bedzie nastepna notka poki co to: mam zalamanie nerwoe, nerwicę lękową i zaburzenia depresyjne.Wszystkiemu winna sesja zimowa i nasze wspaniale wladze dziekańskie.To co sie dzieje na tej uczelni to skandal i dziki zachod:]Nawet nie obiecuje czy kiedykolwiek cos jeszcze napisze:(

Anonimowy pisze...

Łiii! Święta z Sevkiem! xD Też mam coś takiego w planach, nawet całkiem niedługo ;). Harry trochę mnie przytkał na chwilę, ale cóż... Każdy wie, jak bardzo ci dwoje się nienawidzą.
Pisz dalej, nie mogę się doczekać! :P
Kinia_Hermi

Anonimowy pisze...

Kochaniutka,a u Ciebie ciągle sesja?Nie może być az tak źle!
Nie martw się kazda uczelnia to burdel na zapałkach.czekam na new notką,a tak to zapraszam do siebie
www.historia-navis.blog.onet.pl

Unknown pisze...

Czekam i czekam a kolejnej notki nie ma. Mimo że zdaję sobie sprawę że sesja zimowa to nie przelewki i to bardzo ważne ale to było już dawno a tu NIC!
Mam nadzieję że znajdziesz dla nas trochę czasu i coś skrobniesz

Anonimowy pisze...

Skarbie napisz kolejną notkę bo smutno bez ciebie w tym naszym potterowskim świecie.
Nawet nie wiesz jak trudno jest znaleźć dobrego bloga z partingiem SS&HG, a twój jest jednym z lepszych.
Czekamy na kolejna notkę i tęsknimy za tobą.
Pisz...

Anonimowy pisze...

Droga FemmeFatale twój blog jest bardzo ciekawy. Niestety dopiero ostatnio na niego "wpadłam" jednak jestem nim zachwycona. Wszystkie notki są ideale, no, może z wyjątkiem ostatniej; widać ze stać cię na więcej. Czekam na next notkę.

Anonimowy pisze...

Napisz cos wreszcie ...
Tęsknimy za twoimi pełnymi informacji notkami. Mam nadziej ze nic ci nie jest i wszystko sie układa tak dobrze iż niedługo cos skrobniesz.



Proszę, napisz coś.

FemmeFatale pisze...

No nic mi nie jest.Ale tak nie mam ochoty na pisanie;/ nic ciekawego nie przychodzi mi do glowy, a nie chce napisac tak beznadziejnej notki jak ta ostatnia.Jak pisze to lubie wkladac w to serce. Zagladam tu co jakis czas, poki co nie mam zamiaru kasowac bloga, jest teraz chyba jakby zawieszony. Nie zlosccie sie na mnie, przepraszam.Jestescie kochane:*

Anonimowy pisze...

jestem tu nowa ale już kocham to opowiadanie choć osobiście wole paring
HG/DM to twoje opowiadanie jest świetne
zgodzę sie z Merimaat tyci lukrowane ale ujdzie w tłoku czekam cierpliwie na następną notkę i mam nadzieje kochana ze sie ukaże już niedługo nie pozwól mi wzdychać za twoją twórczością hm...co do sylwka u Malfoya nie podzielam opinii Anity może być nawet ciekawie,mam nadzieje jak większość tu piszących ze sesja poszła/idzie ci dobrze i ze osiągniesz w życiu wszystko czego pragniesz ,tak wiec rozwijaj dalej swój talent pisarski a ja czekam aby znów móc czytać twoje"wypociny" i żywię nadzieje tez na to ze nie porzuciłaś tego bloga chociażby jeśli nie dla siebie to dla mnie i wielu innych którzy to uwielbiają,przypływu weny i jeśli masz chęci i ochotę to wpadnij na ww.draco-i-ja.blog.onet.pl
nie to nie spam tylko chciałabym wiedzieć co myślisz o moich "wypocinach" pozdrawiam i zegnam sie ponieważ jest już późno a rano szkoła do napisania bądź do nowej notki Wiedźma(podpisuje sie tutaj ponieważ muszę wziąć anonimowy ponieważ nie posiadam warunków aby wziąć co innego)

Gat. pisze...

Trafiłam na bloga wczoraj a juz przeczytalam całego;)
I chcę więcej;)
Ja wiem sesja trudne studia ale spróbuj coś napisać;)
Prosze prosze prosze;)

Anonimowy pisze...

Ahhh...Przeczytałam dziś wszystkie notki od początku do końca i...powiem szczerze żałuje..ale żałuje tego,że dopiero dziś odkryłam Twój blog!
On jest Bosssski!Dla mnie bomba ;).Mam nadzieje,że pojawi się więcej notek w krótszym czasie ;).

Navis pisze...

prawie rok jak nic nowego się nie pojawiło
czekam wciąż

Justuśka_xd pisze...

aaaa Jak mogłaś zakończyć w takiej sytuacji??!! a słowa harrego bardzo bolały...
Please napisz mi na gg 3935847 kiedy bedzie następna notaaa

Znudzona Pszczoła pisze...

Witam. Blog został zanalizowany na http://krucjata-przeciw-altoreczkom.blog.onet.pl/ . Zapraszam do przeczytania i wyciągnięcia wniosków.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Jest 2 w nocy a ja przeczytałam wszystkie rozdziały, uwielbiam to opowiadanie !!! Mineły 3 lata WIELKA SZKODA że już nie piszesz ;ccccccc ;cccccc

Anonimowy pisze...

Od FemmeFatale
Nie mam pojecia czy udami sie jeszcze cos napisac, zaczelam czytac cala serie HP od poczatku i przypomnial mi sie moj stary blog, chyba nawet nie bede pamietala hasla ehh, ale nie wiem, moze cos jeszcze tu ruszy, bo w dalszym ciagu pamietam co mialo sie dziac i jak mialo sie to wzystko skonczyc:) Nie wierze, ze po tylu latach ktos to jeszcze czyta

FemmeFatale pisze...

UWAGA UWAGA UWAGA

Blog został przeniesiony na:

http://femmefatale-severusplusmilosc.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

ciekawie piszesz i nie mogę się kolejnego rozdziału doczekać