niedziela, 7 grudnia 2008

Info

Moi drodzy, nie mam pojecia kiedy bedzie nastepna notka.W sumie do polowy listopada zaliczalam jeszcze poprawki z 2 roku, teraz juz sie koła zaczeły.Miesiąc temu przeprowadzilam sie do narzeczonego.Na stancji nie mamy ani kompa ani neta, ma byc dopiero w polowie stycznia.Teraz moge cos napisac bo narzeczony poszedl na zajecia(studiuje zaocznie) a ja moglam przyjechac na troche do rodzinnego domu:)Mysle ze napisze cos w swieta, bo potem to juz nie wiem kiedy.W polowie stycznia mam polowinki(ojoj juz polowa studiow za mna!)a potem zacznie si e paskudna sesja.
Ciesze sie ze tu jeszcze zagladacie i przepraszam ze nie ma nic nowego.Caluuuuje goraca!trzymajcie sie a po swietach cos wrzuce;p

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Powodzenia na sesji. Jak będziesz miała czas to coś napisz, bo już nie mogę doczekać się kolejnej części.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Powodzenia na sesji!
Chociaż mnie też to czeka,pierwsza sesja ^^.
Czekam cierpliwie na kolejną notkę.
Pozdro!

Anonimowy pisze...

Powodzenia na sesji! :) :**

Czekam z niecierpliwością na "powrót" :)

Anonimowy pisze...

czekamy czekamy na ciebie :D

Anonimowy pisze...

Witaj!
Chcę Ci powiedzieć, że dawno nie czytałam nic, co by mnie tak poruszyło.
Zyskałaś kolejną czytelniczkę. Gratuluję pomysłów, wyobraźni i wrażliwości! Powodzenia w sesji! (U mnie też Ciężko)

Wesołych świąt i w ogóle!

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Już jest po świetach czekam :D

Anonimowy pisze...

Ja też! :)

Anonimowy pisze...

I ja! :)

Anonimowy pisze...

W takim razie we wtorek sie biore za pisanie, mysle ze w tym tygodniu bedzie juz nowa notka:)

Anonimowy pisze...

Huraa! :D

Anonimowy pisze...

Notka jest juz gotowa, tylko trzeba ja troche poprawic, oj ale w piatek juz dodam:)